Click Click

Pages

Wednesday, December 22, 2010

Penyatuan Hati ke-2 Kema dan Im

Salam dan Hai my dearie blog,

Seperti yang dijanjikan Entri sambungan jadual weekend yang sungguh Padat..selepas majlis achik dan apek di Post Ini , saya bergegas ke Ipoh pula.
Perjalanan ke Ipoh sepatutnya 3 Jam Berjaya dilakukan Fie Husband Sue selama 2 jam setengah shj 4 p.m bertolak sampai 6.30 p.m. Saya bertemu dgn sue, ayyan n fie di Hospital Sg Buloh (Senang nak jemput sue kate)
Saya dah berjanji dgn encik tunang untuk terus tunggu di Rumah Kema (Okay Saya Tipu! sebenarnya saya lupa yang dia pesan dia tunggu di simpang masuk, sorry dear, lupa! hehe)
Sampai2 di rumah kema, Pengantin keluar untuk sesi outdoor, kami dijemput untuk makan. (Time ni catering tgah kemas2) so kami amik nasik n lauk pauk yang ada dan makan di dalam.
Sue yang membebel lapa pun diam lepas dpt makan nasik (Sue jgn mara XoXo). Sebaik sahaja Kami siap  makan baru pengantin balik dgn muke keletihan.Namun kami paksa juga untuk bergambar dan memberikan  aksi2 romantik walau keletihan.
Buat Kema dan Im, tahniah atas perkahwinan kalian.Termeterai sudah percintaan kalian. Semoga bahagia hingga ke akhirnya dan cepat2 timang baby hokey! Luv u Kema, Friendship ever n after. **Aku rindu nak bergossip mcm dulu kt bilik ngko!!
P/s – Okay saya tertinggal bgtau Lepas majlis kema kami ke Dataran Ipoh (Reunion!)
IPOH!Aku datang

Mama + Ayyan

Anak Angkat mama!


Aksi Romantik

Yeay! Kami Saja dpt Pose Pengantin dah tukar baju

Reunion bersama Teman2 Sekerja di Perak

 Moga bertemu pada entry yang lain.

No comments: