Click Click

Pages

Monday, December 27, 2010

Sneak-Peak Pre Wedding Shoot

Salam dan Hai..
Insyallah dalam 39 hari lagi saya bakal diijabkabulkan dengan Tunang tercinta..Ya Allah permudahkan lah urusan hambamu ini..
Entri ini adalah post Pre-Wedding saya, seperti yang saya bagitahu dalam < post > ini..Pre-Wedding saya telah selamat  dijalani (sesuai ke ayat ni?blasah je la) sabtu yang lepas..
Segala preparation props saya lakukan dgn bantuan anak buah saya dalam pada itu saya sempat wat appointment ngn Reen untuk order Tart Nenas..*Special Note for Reen >> Tart kamu sgt sedap nyummy..
Okayla sedikit sneak-peak Pre-Wedding saya..Credit to Kemek Photography, sape2 yang buat dia jadi OP kamu boleh direct ngn dia FB Account type je Kemek Photography memang sangat puas hati.
Okay malas nak taip banyak2 layan gambar lagi bagus..Giler punye malas hari ni..

 
Signage DIY

 
Lantern n Lace Umbrella by Mrs Faiza






Semoga berjumpa lagi!


P/S Entry pasal props n details of my pre-wedding next round plak ye..Sebab saya MALAS gile hari ni!

5 comments:

InTan said...

cantekkk...comeyyy......heheheeee

Putri Qaseh said...

Thanks Intan =)

Putri Qaseh said...

Intan cmna nk follow ang xdak link nk follow pun?

Lala said...

nak tau ttg lantern itu!!

Putri Qaseh said...

Lala, Lantern n Lace Umbrella was rent from my ex-office mate, rasenye die beli dr temannya di China...