Click Click

Pages

Thursday, December 16, 2010

Ticker Bagitau 1 month, 2 weeks and 5 Days = 30 + 14 + 5 = 49 Days to go!

Salam and Hi my dearie Blog..
Lihatlah Thicker itew!semakin hampir dan hampir.. Menunggu dgn penuh sabar..Sesungguhnya sabar itu adalah tanda2 orang yang beriman =)
Semalam saya demam! Adakah sbb Rutin Innershine menyebabkan saya demam? Kerana ada terbaca Label pada Innershine tulis ‘membuang toksin’ badan.. haa hamek ko nak cntik berseri2 alih2 demam pulak.. Xperla xperlu salahkan sesiapa, badanku ini memang mempunyai antibody yang agak lemah.. Teman2 rapat mase blaja dulu mungkin tahu berape kerapnye Saya ni demam..dan of cos Teman2 kerja dan Bos2 musti tau berapa kerapnya saya demam..  Kerap demam pun boss sayang hokey!
Okay2..enough pasal demam..Sakit itu ujian drp Allah untuk Hambanye..Redha terima segala Ujian Allah..harus Kuat!
Semalam MC tp kt Rumah sempat isi borang Nikah..Mula2 isi borang kebenaran Nikah (borang 2C) kemudiam Wakalah Nikah (Borang 2D)..tgah2 isi halamak konfius sbb tgk kat Senarai Semak..Pengantin perempuan perlu mendapatkan taraf permastautin dari penghulu/ketua kampong/pengerusi taman perumahan..hrmm Tangan ni pantas sms Lilis
Pu3 : Lis, pengantin perempuan kene dptkan taraf permastautin ke?
Lilis : xpayah laki je
Pu3 : Tapi kenapa dalam senarai semak ni kate “pengantin perempuan perlu mendapatkan taraf permastautin drp bla bla” (Saya memang seorang yang slalu dptkan confirmation betul2..degil orang ckp xpayah xpayah la)
Lilis xreply..
Xpuas hati sms fyda plak
Pu3 : Salam fida (dgn fida bg salam dulu) aku tgah isi borang nikah ni, nak tanye la pengantin perempuan kene dptkan taraf permastautin ke?
Fyda : Xpyh, sbb ko asal dr Selangor kn, just laki ko je.
Pu3 : Hokey Puas hati due2 membe org Selangor ckp xpayah..
~pastu sms lilis masuk~
Lilis : xde la..Senarai je..Tp xperlu (Ko pasti hangin ngn aku kan lilis cayang!)

~Hokey borang nikah dah siap diisi..nak kena tunggu Borang Kebenaran Nikah dr Encik Tunang..Pastu baru wat appointment dgn Tok Kadi Kariah andalas..

Borang Nikah Ku
Ada satu lagi nak update..Final Draft kad kahwin dah selamat hantar ke LH..Map dua-dua pihak saya yang buat sbb Encik tunang punye kesibukan mengalahkan PM.. (Buat masa Boss2 smua outstation ke Shanghai, Line Clear!)
Alhamdulilah segala urusan berjalan lancar..Kami saling tolong menolong..kerana Encik Tunang agak terhad masanya dan tiada kemudahan access Internet (Gamuda company yg sangat bajet!!)
Guestbook page pun sudah siap didraft oleh Ain sista’..Sngat cntik!
Misi yang masih belum langsai :
-       Borang Nikah Kami
-       Catering Nikah
-       Ukuran Bilik
-       Order Cakes dr Kak Ita

Update seterusnya adalah berkenaan Majlis Perkahwinan Achik a.k.a Ernie Haryana, majlis persandingan Kema a.k.a pet sungguh padat jadual hujung minggu ni..selepas majlis di KL akan bergegas ke Ipoh..Rindu pada si dia!
Dan Nantikan juga ENtri Pre-Wedding saya nanti!

Sampai bertemu lagI!

No comments: