Click Click

Pages

Thursday, December 23, 2010

Walimatul Urusku

Salam pembuka bicara,
Ini adalah entri perihal berkenaan kad jemputan perkahwinan saya.
Ingat tak pada post ini saya telah mewar-warkan (haha dah lama xbuat karangan guna ayat mewar-warkan) pasal Map dan Final Drafting yang telah selamat difinalize dan hantar ke LH Creative.
Alhamdulilah Card telah selamat siap dan memenuhi kehendak dan citarasa saya dan tunang. Rasa gembira kerana kami telah melalui segalanya bersama. Insyaallah berdoa semoga sehingga akhirnya kami begitu *Doa dalam hati*
Card masih belum berlipat kerana tuntutan tugas yang banyak dan fizikal yang agak letih sejak kebelakangan ini. (kuang asam innershine kate bagi aku bertenaga!)
Kad masih belum berlipat dan ribbon masih belum diikat..Kenapala sekarang suka menangguh kerja ya hmmm…
Tara Tunjuk sikit je sbb belum lipat nanti dah lipat saya janji akan review sikit masa ikat ribbon (Akan menggunakan kederat anak2 buah haha siap korang!)
1000 pcs + 80 pcs


Oh ya saya telah berkesempatan men ‘DIY’ TQ Tag sendiri (gatal gila tangan!)..Belum tunjuk hasilnya dengan Encik Tunang mungkin diluluskan mungkin tidak..

DIY TQ TAG :)


Sekian sahaja untuk entri ini.. *Terima Kasih pengunjung blog dari Jepun dan seantero dengannya*

No comments: