Click Click

Pages

Wednesday, January 26, 2011

Berkat Tangan yang Menadah

Salam semua,
Oh sangat sibuk kebelakangan ini untuk urusan perkahwinan saya, tapi entri kali ni tiada kena mengena dengan my wedding.
Sujud syukur ke atas yang Esa berkat kurniaan rezeki NYA buat diriku..
Alhamdulilah akirnya saya Berjaya mendapat tawaran biasiswa pengajian Sarjana dan PhD saya. Masih Ingat lagi pada temuduga skim fellowship saya post disini. Penantian akhirnya berakhir dengan penerimaan surat tawaran ini.
Tarikh 21 Januari 2011 betul-betul bermakna kerana khabar berita yang didengar ini.Namun dalam kita bergembira harus selalu ingat pada NYA kerana DIA lah yang memberikan segalanya ini kepada kita.
Saya sedang berkira-kira dan membuat tinjauan Universiti terbaik di lembah Klang (UM, UKM,UPM) kerana university ini sahaja berstatus Research University. Andai rezeki bersama saya, UM menjadi pilihan pertama (Universiti tertua di Negara kita), namun bidang kejuruteraan memerlukan university yang “strong” dari segala segi kepakaran, teknologi, akademik. Saya masih punya masa sebelum april untuk mencari tempat. Doakan saya ya’.
Oh, masih tidak percaya yang saya Berjaya *Slap

Sekian dahulu kwn2, semoga kebahagiaan dan keceriaan sentiasa bersama kalian!

6 comments:

Reen Tart Nenas said...

tahniah!

Putri Qaseh said...

Alhamdullilah..Thanks Reen =)

amani.. said...

akak..tahniah....bestnya kan...but remember altough dh busy2 ngn stdy blog ni jgn dlpakan plak tau..hehe..

Putri Qaseh said...

Amani, thanks..syukur...hehe insyallah blog akan sentiasa ada..

Rosie Rose said...

hi dear... fellow jugak ye? fellow uni mana ni ye? me fellow usm. completed my master, insyaAllah pas bersalin nak fly buat phd lak. bawak hubby n baby :)

so pasnih; master ke phd? kat mana?

Putri Qaseh said...

Hi Rose..me fellow UMP sbb Husband from Kuantan :) Insyallah pasni Master baru, wah bestla dah ade master n baby lagi..bergolek2 rezeki kamu kan...doakn sy mcm kamu juge...