Click Click

Pages

Sunday, January 9, 2011

DIY Alas Buluh

Salam dan hello semua

Lama saya xjengah blog saya ni..adui Masa semakin menghampiri..saya tak tau mcmana nk gambarkan perasaan saya ketika ini..semakin hampir semakin nervous, Cuma satu sahaja harapan saya agar Majlis saya nanti diberkati dan berjalan lancar *Amin
Kebelakangan ni aktiviti saya cukup padat..mintak alamat drp kawan2, tulis dan pos. Aktiviti hujung minggu juga sangat padat selain menyiapkan segala persiapan, hadiri majlis kahwin kawan2..fuhh nasib baik sekarang saya tidak lagi bekerja pada hari sabtu.
Oh ya, semalam saya dan Incik Tunang telah ke Butik untuk Fitting baju..hoiye hoiye *suke* reveal lepas majlis lah ye, karang hilang seri baju tu hehe..
Oh..berbalik kepada topik di atas, untuk VIP Guest Penaja souvenir saya (My sista) membeli Alas Buluh (*Saya xsure betul ke namenye)
So untuk Nampak cantik, menarik drp kosong saja, so saya DIY…beginilah hasilnya…boleh la kan ?


                                     

Finally (tunjuk 2 yg cntik hehe)



Okay, semoga berjumpa lagi!

No comments: