Click Click

Pages

Thursday, January 27, 2011

DIY Boutonniere Mengikut Tema Majlis

Salam dan Hai semua,

Dalam seminggu lagi status diri saya akan bertukar, semoga majlis saya nanti mendapat keberkatan dan keredhaan yang ESA amin.
Oh, dalam seminggu masih sempat mengupdate blog, itu harus. Alhamdulilah cuti saya sudah diapproved dan insyallah akan bercuti selama 10 hari dari 1Feb ~ 18 Feb (Tolak cuti CNY company plus sabtu ahad). Jangan kata lama sangat please sebab saya terus bercuti untuk majlis bertandang di Kuantan dan Honeymoon kami insyallah* saya mahu melupakan segala bebanan kerja saya
Saya terlupa untuk update tentang projek DIY boutonniere saya, rasanya sudah siap sebulan yang lalu (xsempat nak update) Boutonniere yang pada saya agak simple, hanya menggunakan balance ribbon daripada Pomander dan DIY Alas Buluh saya. Kenapa Silver?kerana tema majlis saya Silver Pink...
Nah tempek sikit gambar, kakak saya kata sangat simple, harus ditambah bunga di belakangnya (Haish dah xsempat kowt)
p/s : Actually memang simple sebab nak buat yang senang + cepat siap huhu, hari ni ambil guestbook saya nanti saya update *Senyum*
Bunga itu Incik Tunang Beli di Perak (50sen sahaja)

Inilah hasilnya simple sahaja *Tolong jangan gelak


Okay semoga berjumpa pada entri yang lain... 

6 comments:

Xora said...

saya tak gelak. saya tgh tepuk pasal bagi mata saya cantik!

yUmIe said...

simple but nice..ok le tue..sye suke.hehe.btw,cuti awk consider lme le compare dgn sye.nk amik 8hr pn blm tentu approve lg.slp hb kne reject suh kurangkn hr lg.huhu

Putri Qaseh said...

Xora : hehehe terima kasih (*terharu)..Di mate saya pun cntik, tapi ade suare2 yg ckp "biase je" yang rasa mcm xyakin heee~
Yumie : time kaceh...hohoho..kalau dorg xapprove saya mogok + tarik muka masam2 kt boss...takpe kamu hanta n then wt dono cuti je huhu

amani.. said...

nice and sweet..double thumbs up for u..
abaikan kata2 org as long as akak puas hati ngn hasilnya..

Reen Tart Nenas said...

chantek!
putri, congrats! lega, majlis dah selesai kan? :)

Putri Qaseh said...

Amani : Thanks dik.
Reen : Yupss lega :)