Click Click

Pages

Thursday, January 6, 2011

Walimatul Urusku : Part II

Salam dan Hai My Dear Blog,
Syukur Alhamdulilah temuduga peringkat kedua (Universiti) Bersama NC dan Lembaga Pengarah semalam berjalan dengan lancar.
Alhamdulilah juga buat kurniaan rezeki temuduga Jurutera Awam J41 SPA pada 10 Feb 2011 nanti (Waktu tu status saya Isteri orang I’allah) *Saya redha dan akur dengan ketetapan rezeki Allah kurniakan buat saya, mungkin rezeki nak berkahwin kata bakal mak mertua saya  =)
Okay2..berbalik kepada title, saya baru sahaja create event di FB untuk Majlis saya 5th February 2011 nanti insyallah. Bagi yang ada FB saya sila2 lah Bagi Alamat untuk proses pengedaran kad kahwin saya.
Kad Kahwin saya kategori biasa2 sahaja (*saya tak punya masa untuk design sendiri). Saya dan tunang terus ke LH pilih kad yang ‘cntik’ di mata kami dan harga berpatutan.
Segala2nya pada saya biasa sahaja namun cantik di mata kami berdua. Jadi dipersembahkan sikit kad kahwin saya untuk tatapan. Untuk kwn2 blog yang sudi hadir memeriahkan Majlis sudi2 lah send alamat ke e-mel saya ya..
Kad Tingkap Kami







Silver + Pink = Bride

Silver + Purple = Groom





Semoga berjumpa lagi!

*Bengang betul dengan ticker tu nape 4 minggu 2 hari (30 Days) lagi ? 29 Days to go la..hadoi…

No comments: