Click Click

Pages

Monday, February 28, 2011

It’s My Big Day : Nikah

Salam sayang buat semua,
*Maaf sgt2 sbb hampir2 sebulan tak update blog - dah 3 minggu bertukar status, baru ni nak update*
Resons Being :
- Cuti Kahwin 2 Minggu (Mase ni mmg xsempat update pape dah)
-Honeymoon (akan buat post ini)
- Pindah Rumah (Nantikan Post ini juga)
So all my reasons acceptable kan..?
Okaylar, Tanggal 4 Februari 2011 bersamaa 1 Rabiulawal 1432 Hijrah selepas waktu asar, Alhamdulilah dengan sekali lafaz saya telah selamat menjadi isteri yang sah buat Suami Tercinta, Encik Arif Azlee.
Perasaan?mase nak nikah tu jangan cerita la, mcm nak gugur jantung (mcm kena lafaz akad plak kan?)
Alhamdulilah syukur, smua selamat dah, dan kini saya menggalas tanggungjawab yang besar sebagai Isteri kepada Suami tersayang..Oh sebenarnya ada cerita semasa majlis pernikahan kami, suami saya ‘menghilangkan diri’ usai solat asar berjemaah di Masjid tu, rupa2nya ditouch up + pakai kerongsang bagai di songkok…Kelakar pun ada sebab saya dah dipanggil dan duduk di bantal nikah, tapi suami hilang entah ke mana.
Doa saya dan suami semoga kasih sayang yang kami semai ini kekal mekar dan subur hingga ke syurgaMU YA ALLAH dan dikurniakan zuriat2 yg soleh dan solehah!AMin
Ini antara photo yang dapat saya grab drp OP saya (MediaUngu), MUA saya (Emma - Butik Andaman Mempelai Anggun), Saudara-Mara dan rakan2 rapat. *Sila Click untuk lebih Jelas ye*

Alhamdulillah...

Dup Dap..
Takliq














Dua Orang Kuat Majlis Saya..Ain n Lilis..Lurve korang sgt2..


p/s -- Gambar lain perlu tunggu dr OP saya...

Sekian dahulu, semoga berjumpa pada entri selanjutnya...

No comments: