Click Click

Pages

Thursday, July 7, 2011

Kejutan yang Tidak Menjadi

Salam dan Hai,


Saya merancang buat kejutan untuk suami (sebenarnya saya ada buat kesalahan sikit dekat suami, gaduh-gaduh manja la katakan, kiranya kejutan ini untuk minta maaf). Kejutannya adalah saya order a bouquet of red roses and delivery to husband office, entah di mana datang idea tiba-tiba saja rasa tak pernah bagi husband bunga.

Saya order via this website kedai kat Ipoh, harga below RM100, kira okayla kot.

Saya membayangkan Abg delivery tu akan datang ke office husband, jumpa receptionist and the receptionist akan panggil suami saya keluar ambil bunga tu, mesti dia terpinga-terpinga sambil malu-malu dengan all the staffs.

Tapi

...
...
...


Hakikat yang terjadi adalah.....

Abg delivery tu sampai ngam-ngam before lunch time my hubby, masa tu hubby dah dekat kereta and boleh pulak dia blocking hubby's car, dan dia pegi kol hubby and hubby pick up phone depan abg delivery tu..So that Dialog yang sepatutnya "Encik Arif ada bunga untuk En. Arif" bertukar "Encik yang dekat kereta kembara tu ke?ada bunga ni untuk encik"

Hampa saya mendengarnya....

Tapi takpela, husband pun gembira dan terharu, dan siap bagitau nasib baik xdapat kat dalam office kalau tak malu bie...

Itulah kisah kejutan yang tak menjadi saya (gara-gara instant planning), mungkin selepas ni boleh buat proper planning, mungkin boleh gunakan kenalan-kenalan di Perak.



Inilah Munge itu, Incik Hubby MMS


Selingan :

Selepas ramai bloggers yang amalkan Virgin Coconut Oil(VCO), dan ramai yang bagi good testimonial, ini yang baru nak mencuba. (Kat Farmasi takde jual ke ek?)
Percubaan Pertama..Order from here
Setakat ini sahaja, jumpa next post insyallah ;)

2 comments:

FEFARA MELLISA said...

xseswai hokkayyyy!!

Putri Qaseh said...

Fefara : Ko sebok je kan heheheh