Click Click

Pages

Wednesday, July 27, 2011

Update Lapuk : Birthday Present

Salam dan hye,

Seperti biasa, saya tidak akan membuat sebarang post baru kalau tiada gambar, makanya jadilah post itu sebagai "update lapuk" hehe

Seperti dalam post saya ini, ulangtahun kelahiran saya.

Ya, saya memang tidak meminta-minta atau terbiasa memanjakan diri sendiri kepada suami untuk penuhi kehendak saya *(ko nak, ko usaha, selagi tak dapat duduk diam-diam)

Sebenarnya bukan saya seorang yang rajin bagi kejutan pada suami saya seperti dalam post ini. suami saya pun bijak memberi kejutan tau, sudah pastilah di usia 27tahun tiada parti besar-besaran dan tiada sambutan hebat, cukup dengan pemberian ikhlas suami buat saya

..

..

..

Dikala saya sedang sibuk menyiapkan lauk ayam padprik kegemaran suami, dia boleh buat dialog ;

B : Syg tolong amik bakul baju kering dalam bilik
S : Bie amik la sendiri, tangan syg bau ayam ni
B : Tolongla, nak angkat baju kering ni
S : hisy iyala

Usai sahaja saya masuk ke bilik kami, maka ternampaklah ini *yang saya idam2kan


Hadiah + Sekuntum rose + Birthday Kad *oh Hubby I Heart you la*

Inilah yang saya nak sangat Oven!


Ya, saya tidak mahu demanding itu-ini, cukuplah dengan oven ini saya akan belajar buat cakes, cupcakes, biscuits. ketika post ini ditulis, saya telah sempat bake "choclate moist" dan "Strawberry cheese cake" semua resipi dari Myresipi.com.
(Jumpa kabel phone saya upload gambar kek insyallah

Itu sahajalah perkongsian saya, till then :)

2 comments:

cikFM said...

sweetnye suprise....

Putri Qaseh said...

cikFM : hehehe...