Click Click

Pages

Wednesday, February 15, 2012

Pakej Gubahan Hantaran Istimewa : Sentuhan Terakhir Decoration

Salam dan Hai,

May I have your attention please wahai B2B from Selangor, KL dan Negeri Sembilan, my bff (Pn Lis from Sentuhan Terakhir) sekarang memberi pakej gubahan hantaran pertunangan atau perkahwinan Istimewa untuk semua B2B.

Jangan Malu, Jangan Segan untuk kunjungi FB Sentuhan Terakhir :FB Sentuhan Terakhir
 mahupun blog sentuhan terakhir : Blog Sentuhan Terakhir

Majlis tanpa sebarang gubahan mahupun hiasan pasti sepi di mata pengunjung majlis kamu bukan?Tidaklah perlu hantaran yang mahal, perhiasan yang diimport cukup cuma mendapat servis dan perkhidmatan daripada Sentuhan Terakhir :)

Saya mempromosikannya bukan hanya kerana dia sahabat karib saya, tapi saya tau hasil kerjanya memang memuaskan hati.

Mungkin hasil dalam gambar ini dapat memikat hati b2b di luar sana.

Candy Buffet Table Decoration

Candy Buffet

Fresh Flower Decoration

Fresh Flower Deco

Javanesse Concept

Balang kaca turut diprovide (Refer to here)

Banyak lagi servis disediakan macam sewaan bantal hantaran, decoration majlis akikah etc.

Anything just contact Sentuhan Terakhir Decoration from her Fb / blog okay ?



Till Then.

1 comment:

Nisa Shafie said...

hi dear.. saya jln2 di sni.. =) jempot singgah ke blog saya

http://threemonthstoprepare.blogspot.com/

follow u.. follow me back ya.. =)

Salam perkenalan.. =)