Click Click

Pages

Sunday, May 19, 2013

Minggu ke-35 : Maternity Photoshoot

Salam dan Hai,

Alhamdulilah semalam genap 35w..next week dah 36w @ 9 bulan huhu..setakat ni fikiran belum mahu memikir saat di labour room, saya sebolehnya ingin jadi sepositif yg mungkin untuk tidak fikir kesakitan itu..Hanya tawakal..Saya punya Allah SWT melindungi insyallah :)

Oh ya semalam, 19/5 genap kandungan saya 35w, saya dan suami buat maternity photoshoot, at first tak rancang nak buat, tapi lepas adik ipar semangat tolong shoot, so just buat untuk kenangan, xde upah mane-mane photographer, hanya adik ipar saya (Ainur) dan teman karibnya (Wahida) selaku photographer amatur.

Ini ada few photos saya share dengan semua, apapun sebab photographer amatur kan takdela efek-efek khas ye, semua biasa-biasa saja :)

Tarikh /Masa : 19/5/2013 / 9.30 a.m
Lokasi : Padang depan Setia City Mall
Tema : Putih & Biru 

Matahari mula naik

It's a Girl, Insyallah :)

Photo wajib 

Ini pun photo wajib maternity shoot

Semangat papa kiss huhu

Love u too baby :P

Papa, Mama Love baby soo much

Suke!

My personal favourite photo ni

Ainur, saya & Wahida

Sekian dulu kwn2, enjoy photos ye :)



2 comments:

SarahSyafiq said...

wahh.comel nya.

Putri Qaseh said...

Sarah : Thanks dear :)