Click Click

Pages

Saturday, July 13, 2013

Kelahiran Amanah Allah

Salam dan Hai,


Maaf lama tidak meng'update..Alhamdullilah saya telah selamat bersalin bayi perempuan pada tanggal 25 Jun 2013, 16 Syaaban tepat 6.06 pagi secara EMLSCS (Emergency Caesaran). Terima kasih tidak terhingga buat keluarga serta teman-teman yang mendoakan keselamatan saya dan baby. Allah jua dapat membalasnya.

Saya akan ceritakan pada post yang lain kronologi bersalin saya ya, apapun syukur semuanya selamat.

Perkenalkan little khalifah saya

Putri Nurqaseh Adelia Binti Arif Azlee
25/6/2013 06.06 a.m
Emergency Caesaran (EMLSCS) due to fetal distress
2.5 kg

#Qaseh Adelia


Okay insyallah jumpa next post ;)

5 comments:

Dyah said...

Tahniah dan selamat berpantang....

Aniem said...

Congrats dear..kita pun c-zer..huhu..

pelangi chenta said...

Tahniah

Melin Fork said...

Alhamdulillah. Happy for this cute bundle of joy.
Big congrats

Putri Qaseh said...

Terima kasih semua :)